18 november 2012

Kliche?

Sidder jeg virkelig her og er i gang med at skrive mit første blogindlæg? Jeg er mor til lille D på fire måneder, er på barsel og læser utrolig mange blogs, og nu har jeg oprettet min egen.
Jeg bor i Århus (ja, jeg staver det stadig med Å), inde i centrum, er (Ph.D.-)studerende, har en kæreste, der er en håndfuld år ældre end mig, vi har fået vores første barn, og nu har vi også købt et hus i forstaden. Hvor klicheagtig har man lov at være? Nå ja, så længe vi hygger os.
Men velkommen til bloggen cand.mor, der vil bære præg af mine to liv som studerende og mor. To liv, der er meget forskellige, men som skal kombineres i en stor gylden sløjfe, når min barsel en gang slutter. Endnu en gang velkommen til bloggen – nu må vi se, hvor det bærer hen.

Lille D fire dage gammel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar