31 december 2012

Farvel 2012

Dagene mellem jul og nytår kan jeg godt have et lidt ambivalent forhold til. Vi går og glæder os over den dejlige jul, vi lige har nydt sammen med familien, kigger på gaverne og hygger derhjemme. Men samtidig er der allerede gået et helt år, og vi skal sige farvel til det gamle. Og kan det næste blive lidt så godt som det, vi er i nu? Specielt i år synes jeg, at det er lidt sørgmodigt at sige farvel til 2012, for jeg har vitterligt haft et af de bedste år længe.

Min lille top 5 over 2012.
  1. Lille D. Ingen over, ingen ved siden af. Min skønne lille dreng med det kæmpe smil og klukkende latter.
  2. Sømandens frieri. Romantik må der til. Selvom jeg har det skidt med betegnelsen kone, glæder jeg mig til at kunne kalde ham min mand.
  3. Hus i forstaden. Åh, hvor jeg glæder mig til at flytte væk fra vores gamle lejlighed. Kommer til at savne Frederiksbjerg, men det bliver så meget opvejet af eget hus og have!
  4. Ph.D. Med al den snak om krise og arbejdsløshed er jeg så glad for, at jeg de næste fire år ikke skal tænke på andet end at fordybe mig (nørde om man vil) i mit eget projekt.
  5. Denne er lidt mere svær. For der er sket så mange gode ting, men hvis jeg skal nævne én enkelt ting, må det være blogland. Jeg bruger utrolig mange (for mange, mener Sømanden måske) timer på at læse og kommentere på blogs, så jeg næsten føler, at jeg kender folk. Og nu min egen. Jeg hygger mig i hvert fald meget på cand.mor.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar