12 februar 2013

Mini Rodini SS13


Jeg har tidligere fablet om Mini Rodinis skønne univers af farver, prints og ren barneglæde. Nu vil jeg så gøre det lidt igen :) Mini Rodinis SS13 kollektion er en guldgrube af ønsker til min lille knægt. Denne kollektion er inspireret af TV-serien Love Boat og Jacques Cousteau, og farver, prints og snit er lige efter mit hjerte. Specielt papegøjeprintet (undulat?) er jeg helt vild med. Det passer lige til min lille selskabspapegøje, der konsekvent nægter at sove, når vi har gæster.



Mini Rodini kan købes på mærkets egen hjemmeside, men hos smaahjerter.dk kommer det på shoppen lidt.

4 kommentarer:

  1. Palmebodyen er virkelig skøn og jeg kan også godt lide undulat t-shirten, forbinder undulater med min barndom da både min farmor og nogle af mine veninder havde undulat :)

    Jeg kender en der venter sig i midten af juli, måske skulle hun have en palme- eller undulatbody :)

    SvarSlet
    Svar
    1. For mig er undulater også virkelig en barndomsting :) Der er bare super mange skønne ting i den kollektion. Vi skal vist desværre til at skynde os, før det hele bliver udsolgt.

      Slet
  2. Jeg er selv helt tosset med Mini Rodini, og jeg har det i min lille butik på Nørrebro. Jeg tænkte, at det måske var af interesse, når du nu bor på Frederiksberg :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er vist rigtig mange, der er fortabt i Mini Rodinis univers :)
      Bor (boede) faktisk på Frederiksbjerg i Aarhus, ikke i København, men vil da lige tage et kig på din shop...

      Slet