17 juli 2013

I fornemt selskab


Jeg har sådan glædet mig til at skulle fortælle det her!

For nogle uger siden blev jeg kontaktet af Manja og spurgt, om jeg kunne tænke mig at blive del af Petit Podium. Jeg ser det som et kæmpe skulderklap, og er virkelig stolt over at fortælle, at cand.mor nu er kommet i fornemt selskab og skal dele header med Manja, Lisbeth, Louise, Camilla, Marie og Marlene.

Det betyder også, at jeg flytter væk fra blogger og fra nu af vil være at finde på www.candmor.dk. Teknikken skal vi/jeg lige have styr på, men jeg håber, at I vil tage godt imod mit nye fællesskab. 

Kom og besøg mig i mit nye hjem...

24 kommentarer:

  1. Et dejligt skulderklap. Tillykke!:-) Kh. Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig dejligt. Tak for det, Maria :)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Ej hvor dejligt og helt klart fortjent :) Tillykke!

    SvarSlet
  4. Det er da fedt - jeg glæder mig til at følge dig på P.P. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg super glad for at høre!

      Slet
  5. Ih, så spændende for dig og bloggen! Og ja, bestemt et stort skulderklap!! <3

    SvarSlet
  6. Yay! ....det er altså også længe at skulle gå og holde på sådan en hemmelighed ;)
    Tillykke og god vind til det nye eventyr, følger selvfølgelig med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Alt for længe :)
      Tak for det, Stinne!

      Slet
  7. Fedt fedt fedt! Dét er stort. Og spændende:-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget stort. Meget spændende. :)

      Slet
  8. Godt gået Marina. Kan kun tilslutte mig koret: det er fortjent :)

    SvarSlet
  9. Tillykke! Hvor er det sejt og godt gået :)

    SvarSlet
  10. Svar
    1. Tak for det, Anette. Synes også det er nogle cool kvinder, jeg skal dele topbar med.

      Slet
  11. Det er da vildt fedt, Marina! Stort tillykke med det!

    SvarSlet
  12. Det bliver spændende.... pøj pøj kære Marina

    SvarSlet