06 maj 2013

Klar parat vuggestuestart! med name it

Da lille D var rigtig lille, var han faktisk mindre end "planlagt". Sømanden og jeg havde (af en eller anden grund) forestillet os, at vi ville få en ordentlig basse af en baby, så vi havde slet ikke skænket str. 50 en tanke. Da lille D så meldte sin ankomst, svømmede han i det fine sæt i str. 56, vi havde købt til ham som "hjemkomsttøj". Så da vi tog hjem fra Patienthospitalet, strøg vi direkte ind til name it i Storcenter Nord og fik købt nogle små bodyer og natdragter i str. 50. 


name it str. 56, liiidt for stor!

name it har altid været vores go to-mærke med basis, og vi har i hele familien lagt en god portion penge hos Bestseller-koncernen (name it, Selected Homme/Femme, Pieces m.fl). Så da jeg planlagde denne lille serie, tog jeg selvfølgelig kontakt til name it også. 

Og de var oven i købet så søde at sende et helt sæt tøj til D, som vi nu har testet i et stykke tid, og som vi har været vildt begejstrede for. Fra name it fik vi et sæt bestående af deres nye soft shell suit, en basis body, et par bukser og en fin cardigan med træknapper.



Soft shell suitet er helt genialt til køreturen i bil eller bag på cyklen, men allerbedst er det til legepladsen. De sidste par dage er D blevet hentet på legepladsen - stort! - og trods gedigen vind i forstaden er han lun og tør. Vi forudser, at det blevet slidt i stykker, inden han vokser ud af det!




Disse billeder af taget FØR vuggestuen, så tøjet er en del renere, end hvad det var, da D kom hjem, hvor der både var snot, leverpostej og andet udefinerbart på tøjet. Men bukserne er bløde, gode at kravle i, og jeg er ret glad for elastikken ved buksebenene. 

Cardiganen kunne jeg godt forestille mig, at vi købte i næste størrelse også. Efter vaske er den lige så blød og lækker, som da vi fik den. Desværre yder billederne ikke detaljerne på den ret, men vi er super glad for den. Tusinde tak til name it!



Jeg ved godt, at name it har fået utrolig meget opmærksomhed i blogland på det sidste, men det er også velfortjent. Har I erfaringer med name it? Og hvad synes I om mærket?

Tidligere indlæg i serien Klar parat vuggestuestart!

          1) Mine egne overvejelser
          2) Oiidesign
          3) Babyfryd
          4) Smaahjerter

2 kommentarer:

  1. Sikke en masse lækre ting du har fået til ham - heldige dreng! Jeg havde også overvejet at købe softshell dragten til Oliver, men har bare holdt mig til almindelig jakke og termobukser :)

    Jeg har næsten siden jeg blev gravid haft en forkærlighed for Name Its tøj. Elsker deres seje look og klassike look, med små detaljer. Har dog jo haft et 'visit' inde over mærkevarerne og det mere grå-blå klassike look. Men nu er de to ting lagt bag mig, og kærligheden til Name It er blusset op igen! Synes at de laver det bedste tøj til min dreng, og langt det meste tøj, er til en rimelig pris - kun bukser og hættetrøjer der er lidt pebret, men det går nok, når fx en basis body kun koster 30 kr.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det! Vi blev også meget overraskede over, at name it ville sende os tøj.

      Enig enig! Tror vi er meget ens der :) Jeg har også (bare stadig) et crush på mærkevarerne, men det kan ikke alt sammen være de dyre sager, han får på. Heldigvis har vi arvet en masse tøj, så der er råd til en gang imellem at købe noget af det lidt dyrere.

      Har lige læst dit indlæg fra i onsdags - super godt! Har lige meldt mig som follower - ved jeg da ærlig talt ikke, hvorfor jeg ikke har gjort noget før :)

      Slet