23 april 2013

Klar parat vuggestuestart! med Babyfryd + en update

Så har lille D gået i vuggestue i en uge! Gisp, for en uge. Hans indkøring i vuggestuen har nærmest været ikke-eksisterende. Første dag, da Sømanden og jeg var med, var han alene på stuen i en halv time, og den næste dag fem timer, og så var han pludselig oppe på en hel dag. Det er mor-pral for alle pengene, men jeg er så stolt af den lille gut! (at han så er hjemme i dag pga. en træls, træls forkølelse, ser vi lige bort fra)

Næste webshop i min lille serie Klar parat vuggestuestart! er Babyfryd. Indtil for kort tid siden var det en helt ukendt shop for mig, og det kan jeg da se er en stor fejl. Babyfryd er fyldt med et (rigtig stort) skønt udvalg af børnetøj, ikke kun babystørrelser, fra blandt andet MOLO, Holly's, Mini A Ture, Katvig og Ej Sikke Lej.

Anja fra Babyfryd har lavet nedenstående collager med fine sager, som de hos Babyfryd mener, at en vuggestuedreng/-pige bør have i garderoben. En masse skønne farver, synes jeg. Da jeg talte med Anja, blev vi enige om, at der må farver til, så det er nemt at spotte sit eget barn på legepladsen :) Derudover sagde hun, at eksempelvis MOLO's farvestrålende tøj jo også har den fordel, at børnene så er ekstra synlige i trafikken. Det havde jeg ikke lige selv tænkt over, men kan da kun give hende ret!


6 kommentarer:

  1. Hvor dejligt, at høre at det går godt med vuggestuen. Så kan man være lidt mere rolig :)

    Og sikke nogle fine collager. Selv om jeg ikke ligefrem elsker stærker farver til min dreng, så har jeg alligevel overgivet mig lidt til dem. For det er vigtigt at han 'lyser' op i vuggestuen både inde og ude, så han er let at finde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget mere rolig! Havde hørt så mange skrækhistorier om indkøring, så var lidt nervøs for det...

      Nej, jeg har heller ikke umiddelbart været fan af dem, men efter den her lange vinter bliver jeg bare mere og mere glad for dem :)

      Slet
    2. Ja, men hører altid kun det værste. Håber at han slipper for at alt sygdommen :) Oliver startede jo i januar, hvor sygdommen var på sit højste, men nu er han jo heldigvis startet senere.

      Helt enig! Og så kan det altså også blive for gråt og kedeligt. Så lidt friske farver af og til går nok. Men hans garderobe bliver næppe 100 % farver ;)

      Slet
    3. Samme her... Så lige dit indlæg med Olivers værelse - D's og Olivers ligner hinanden utrolig meget :)

      Slet
  2. Ej hvor er det fedt det er gået så godt. Og fedt at høre for os som har en indkørsel i vente! Dygtig dreng!! KH Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja, det er gået tusinde gange bedre, end vi kunne have drømt om....

      Slet