20 april 2013

Krea vol. 2.01

Det her indlæg var faktisk forprogrammeret og skulle starten med teksten "Her mens vi går og så småt pakker de sidste ting til den store flytning i morgen..." Men ved I hvad? Vi overtog ikke huset! Der var simpelthen så mange ting, der skulle udbedres, før vi kunne flytte ind, at vi nægtede overtagelse. Så nu har vi endnu en gang udskudt vores flytning. Argh! 

Så mens vi går og egentlig ikke helt kan fatte, at entreprenøren og bygherren regnede med, at vi ville overtage et hus med så mange sjuskefejl, får I (stadig) lige nogle billeder af et lille og meget simpelt kreaprojekt, jeg havde gang i i weekenden. Min vest til lille D er vist gået hen og er blevet et evighedsprojekt, så nu har jeg kastet mig over små og enkle projekter.

Jeg har en gammel cardigan fra Saint Tropez med sorte knapper med perlemor (-ish) inden under, hvor det sorte er blevet slidt næsten af, og den er gået hen og er blevet lidt lurvet at se på, synes jeg selv. Men for 8 * 4,50 kr. nye perleknapper har jeg næsten fået et helt ny cardigang. Lige et projekt, jeg kunne overskue...



Nå ja, og så blev Dolph også lappet sammen igen. Hans kind og øre kunne ikke holde til D's hærgen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar