30 januar 2013

Udsalgsgodter fra Prinsesser og Pirater








I sidste uge modtog jeg en (af flere) af mine udsalgskøb. Denne fra Prinsesser & Pirater. Da jeg for et stykke tid siden tippede om, at Soft Gallery havde åbnet egen webshop, var Lou, mine fine mødregruppeveninde, hurtig og sagde, at heldragten fra Soft Gallery kunne fås billigere hos Prinsesser & Pirater. Det er jo et tegn, man er nødt til at reagere på! Ikke?

Hos Prinsesser & Pirater kom jeg så lige til at klikke endnu en heldragt med hjem. En super lækker dragt fra Ej Sikke Lej med løvemotiv, hvilket rent faktisk har relation til D's navn. Så den var jeg jo også nødt til at få med hjem!

P.S. Og vær lige søde at krydse fingre for mig. I dag skal jeg op på uni og have min første forelæsning siden maj 2012. Og endda en tre timers en af slagsen. Satser på at overleve - medbringer koffein og sukker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar