20 februar 2013

MarMar Copenhagen

I uge 5 var der modeuge i København. I København, ikke i Århus, ærgerligt! Ikke at jeg nogensinde har gået voldsomt op i modeugerne. Bevares, jeg har labbet Eurowoman i mig, men  hvornår jeg har fået "nyhederne" om næste sæsons farver og trends, har såmænd ikke rørt mig det store. 

Men i år har det alligevel været lidt anderledes, nu hvor jeg har bloggen. Der har jeg nemlig fået et par invitationer. Men til København... Og med nyt arbejde som Ph.D. synes jeg ikke lige, at jeg ville hive flere dage ud af kalenderen til at tage derover. Alligevel vil jeg lige vise et par billeder fra det danske mærke MarMar Copenhagen, som jeg er ovenud begejstret for!





Billeder herfra.


I må sige til, hvis I vil have priser, størrelser, materialer eller lignende.

2 kommentarer:

  1. Jeg er altså helt skør med den MarMar body med flæsekrave!Den skal blive min! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også voldsomt fin. Blyppen kunne se så bedårende ud i den.

      Slet