19 december 2012

Hvad vi kunne have købt...

Som det kunne læses af indlægget i går, var det ikke meget, vi fik shoppet i København. Hverken til D eller til os selv (eller til mig - holder lige Sømandens shopping ude af bloggen). Jeg tror, det skydes, at nogle gange er der simpelthen så mange ting, der tiltaler en, at man ender i et beslutningslimbo, hvor man ikke kan bestemme sig, og så kommer der faktisk kun ganske lidt eller slet intet med hjem. Sådan har jeg det i hvert fald. Og her er bare en brøkdel af de ting (både til drenge og piger), jeg blev lidt forelsket i.

1. Lækkert gul/sort skjorte fra Zara, 2. Sort/rød stribet bluse med ruskindslomme,
3. Heldrag fra Petit by Sofie Schnoor, 4. Den fineste kanin fra Illums Bolighus.
 
1. Lækker basis fra Petit Bateau, 2. Skønt sæt fra Petit Bateau,
3. Jeg vil kalde det et unisex-sæt (nogen er måske uenige, da det er Betty Boob) fra Petit Bateau,
4. Pigesæt fra Petit Bateau med ternet skjorte og bukser med opsmøg.

1. Den mest bedårende pigefrakke fra Zara, 2. Yndig, yndig pigebluse også fra Zara.

2 kommentarer:

  1. Uhm nogle lækre sager!!! Kunne også godt gå mere shop-amok end jeg egentlig gør :)

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. For så sætter fornuften jo ind - kedeligt ;)

      Slet