20 juni 2013

120


Herude i forstaden bor vi i nr. 120. Jeg synes, at det er et pænt tal. Min indre autist bliver lidt glad, når husnummeret er et pænt tal. Boede engang i nr. 36, 13. sal midt for - 36 er pænt, 13. mf. ikke så meget. 

Er lidt sær, ved det godt :) Men jeg ønsker mig, at Kählers fine tal skal pryde vores husmur, når jeg om nogle uger har haft fødselsdag.



EDIT: Kähler har valgt at trække hele No.-serien tilbage, da de ikke føler, at de kan retfærdiggøre kvaliteten af ophængene i forhold til det, de gerne vil levere til kunderne. Super ærgerligt, men hvor viser det bare Kählers integritet! Heldigvis relancerer Kähler en forbedret udgave i 2014.

18 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de også rigtig fine, de tal og bogstaver. Er de nye?

    Jeg kan godt forstå det med at bo i et pænt tal, så du er ikke den eneste!

    Jeg bor i nummer 47 nu, det er ikke så pænt synes jeg ;) Før boede jeg i nummer 10, det var meget bedre :D

    SvarSlet
    Svar
    1. De er vist et par måneder gamle, men med al håndværkerbøvlet med vores hus, er det først nu, jeg rigtig er gået på jagt efter smukke ting til huset.

      Slet
  2. Haha jeg kan også bedst li' lige tal. 4 er det bedste. 3 er absolut no go. Manden mener at jeg lider af en mild form for OCD, da jeg altid SKAL kysse godnat og farvel 4 gange. Haha jeg er så sær ;-) Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Manden mins udbrud, da han læste din kommentar: "Den er du også med i!"
      Men altså, er det ikke vores særheder, der gør, at de elsker os? :)

      Slet
  3. Fine tal i øvrigt - nr. 4 står på min ønskeliste ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er virkelig fine!
      Fordi I bor i nr. 4 eller fordi I er en familie på 4?

      Slet
    2. Nej som jeg skrev i min første kommentar, så er 4 bare det bedste tal ;-) Ved ikke hvorfor :-)

      Slet
    3. Jeg kan bedst lide nr. 2 :)

      Slet
  4. Jeg har øgså kigget flere gange på de tal, de er simpelthen så fine. De står også højt på ønskesedlen hos mig. Mener vi kommer til at bo i nummer 44 :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Aj, er det ikke hyggeligt at tænke på? :) Noget nyt om forsinkelse?

      Slet
    2. Der skulle ikke være nogen forsinkelse ifølge entreprenør og Casa F. Kan man så også stole på det?????? Vores hus bliver bygget først, da vi er nogle af dem, der har fået den tidligste indflytningsdato. Der nogen som først skal flytte ind til Nov.

      Slet
    3. Tror I kan forvente lidt af hvert :) Vi nåede som bekendt at have fire overtagelsesdatoer...

      Slet
  5. Vil du vise billeder af og fra jeres nye hus, når I engang er faldet på plads? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke fordi, at vi har særlig god stil, som så mange andre bloggere, men jo, det vil jeg da gerne...

      Slet
  6. Har set at man stadig kan få dem i inspiration

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sødt af dig, Charlotte, men når Kähler har kaldt dem tilbage, tror jeg, at jeg venter til 2014, hvor svært det end er...

      Slet
  7. Æih. Jeg har købt et nummer til vores nye hus - og havde da godt tænkt på hvor godt det mon holder i ophænget, da det virker en smule skrøbeligt!
    Nå, men så må vi jo på den igen i 2014! ;-)
    Skal for øvrigt bo i nummer 8 - virkelig pænt tal, ikke?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg "tør" heller ikke købe til vores hus endnu.
      Lige tal er pænest :) Men 8 er ikke helt så pænt som 2 og 4 ;)

      Slet