08 juni 2013

Om 4 uger...

... fylder lille D 1 år. Siger det lige igen. Et helt år! Hold nu magle, hvor er tiden gået stærkt. Foruden udviklingen fra at være lille splatbaby til tonserbarn, hvad er der så sket? Jeg har startet bloggen her (og lært nye søde folk at kende gennem den), Sømanden og jeg har købt hus, og vi er blevet gift. Sikke et år...

Og når man fylder år, skal der - hvad enten man er stor eller lille - holdes fest, og når man som lille D har præsteret at gøre så mange mennesker glade, fortjener man nogle gode fødselsdagsgaver. 

Det er næsten lige før, at det er blevet kutyme, at 1-årige får et IKEA-legekøkken i fødselsdagsgave, og D kommer til at høre til den trup. Derudover har vi (nok mest moren) blandt andet sat disse fine sager på ønskelisten. Andre ideer til en 1-årig baryler? Det er jo ikke fordi, at han mangler-mangler noget...


Og så håber vi, at der 6. juli er lige så godt vejr som i lørdags, og ikke skybrud som den dag han blev født - ikke at jeg opdagede det :)

5 kommentarer:

  1. Uh, det er sådan en stor dag med den første fødselsdag! Jeg synes også f.eks en løbecykel er en god idé.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå ja, det var da en super god ide! Tak.

      Slet
  2. Hvad med en scooter? Hvis ikke han allerede har en!?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm, ja, lige til at fræse ned af vejen på og rundt på alle stierne her i forstaden! :)

      Slet
  3. Min søn fik i den alder nogle legetøjsbiler og det var en stor succes, så det kan varmt anbefales :-)

    SvarSlet