28 juni 2013

Dreng eller pige? prøv testen


En af de udenlandske blogs, jeg følger, er A Cup of Jo med smukke Joanne, der lige om snart skal have sit andet barn. Hun er New York-baseret blogger/journalist, og jeg synes, hun er skøn! Hun har blandt andet Motherhood Mondays, tager eminente billeder af sin søn, og laver virkelig gode indlæg med oplæg til debat, der aldrig helt slipper taget i mig.

Forleden skrev hun om en test (gammel ammestuehistorie!) med ni spørgsmål, der skal afgøre, om man får en dreng eller en pige.

Her er den! (bare på engelsk - gad ikke lige oversætte :))

Answer yes or no...
  1. Have you been craving sweet (not salty) foods?
  2. Did you have lots of morning sickness?
  3. Are you extra moody?
  4. Is your face rounder than usual?
  5. Are your hands soft, versus drier than usual?
  6. Did the man initiate sex at the time of conception?
  7. Is your right breast larger than your left breast during pregnancy?
  8. Are you graceful during pregnancy, versus clumsy?
  9. Is your belly low versus high?
More yes answers = It's a girl!
More no answers = It's a boy!

Jeg fik syv nej'er og to ja'er, så det passede jo!

Hvad med jer? Do share! Tror ikke på alle de her tests, men tager dem alligevel, for det er ret hyggeligt, og den kinesiske kønskalender passede faktisk også :)

8 kommentarer:

  1. Både denne her og den kinesiske passede også her :D

    SvarSlet
  2. Ingen passede her, skulle have dreng både med den kinesiske og denne test, men fik altså en pige :)

    Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Giver minus og minus ikke plus? :) Det er vist et held, hvis de ammestuehistorier rammer rigtigt...

      Slet
  3. Denne passede, men den kinesiske gjorde ikke. :) /Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Har aldrig hørt om denne "test" før, men det er da nogle skægge spørgsmål. Jeg var i hvert fald temmelig klumset under min graviditet. Glemte maven var der og gik ind i ting :)

      Slet
  4. Ej, hvor sjovt!! Mind mig lige om den når det er min tur om nogle år ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Will do :) Synes også, at det er ret skægt.

      Slet