21 juni 2013

Den dreng og så regn!

Så I D's regntøj fra Northside? Det er en gave fra CeLaVi og Kids-world, som D fik i forbindelse med det her event. Vi har først lige kunne få teste det. For det første fordi, at det var liiige en kende for stort (og er også stadig til den store side), og dernæst fordi at vi ikke rigtig har været ude i regnen med D. Men det har vi så nu - nøj, hvor det regnede på Northside!

Jeg har kun hørt godt om CeLaVi, og kan fra nu kun melde mig til koret af heppere. Sættet vejer næsten ingenting, det føles (for nu kan jeg ikke rigtig tale på D's vegne) dejlig åndbart og behageligt, og bukserne når ret langt op, så der faktisk ikke er mulighed for "at skille på midten". Og derudover tror jeg, at fleecekanten i halsåbningen er rigtig rar.

Og hvis I undrer jer over overskriften på indlægget, kan jeg fortælle, at D blev født under et kæmpe skybrud (ikke at jeg opdagede det), da han blev døbt, stod regnen ned i stænger efter kirken, og nu på hans først (men ikke sidste!) festival havde vi også fornøjelsen af et skybrud. Den dreng og så regn... 






P.S. Køb CeLaVi hos Kids-world lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar