21 november 2012

Du gamle kvarter

Selvom Sømanden og jeg glæder os utrolig meget til, at vores hus i forstaden er bygget færdig, så vi kan flytte os selv, lille D og alt vores habengut derud, kommer jeg også til at savne vores gamle kvarter rigtig meget.

Tirsdag var lille D og jeg ude at trille en tur, og jeg tog lidt billeder på vejen.


Skt. Lukas kirken
 
 
Er vild med at gå og kigge på bygninger. Flot, flot hjørne ved Ingerslev Torv.
 
 
Svømmepige ved Århus Svømmestadion.
 

Sådan ser man ud, når en flok håndværkere lige har vækket en.
 
Der er en myte, der siger, at mødre på barsel har uendelig meget tid til at shoppe og sidde på café. Den vil jeg gerne have afkræftet. Meeen i dag tillod den lille arving mig alligevel at få pungen op af lommen.
 


I Moss Copenhagen (ny yndlingsbutik!) købte jeg en sortmeleret nederdel og en julegave, og i Tiger en notesblok samt nogle gaver til familiens julebanko. Og bøffen til venstre har Molo-dragt på og futter fra Melton.
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar