18 april 2013

name it Go Crazy

Hej hej til en lille sen eftermiddagshilsen. Vi ligger pt. i massivt flytterod - overtager hus i morgen - YAY! Det er helt mærkeligt, som ens liv og lejlighed skal pakkes ned i kasser. Men selvom det langtfra er et færdigt kvarter, vi flytter ud i, glæder vi os helt enormt til lys, luft og mere plads. 

Det, jeg egentlig ville tjekke ind for at fortælle, er, at name it kører Go Crazy fra i dag og indtil lørdag med op til 60 % rabat. Jeg synes selv, at jeg har været ret god til at tænke (og købe) fremad i tøjstørrelser, er det nærmest som om, at jeg har glemt str. 74. Og med en vuggestuestart har vi bestemt nogle skuffer, der skal fyldes. Lille D kom eksempelvis hjem i går med makrel smurt ud over trøjen. Jeg forudser, at vaskemaskinen ikke kommer til at føle sig overset.


Cardigan 79,95 kr. / Body 15,95 kr. / Chinos 84,95 kr. / Natdragt 114,95 kr. / Heldragt 91,95 kr.

Derudover kører sitet Børn i byen frem til 10. maj nomineringsrunde til Børn i byen Prisen. I første omgang kan man nominere de mærker, man synes, fortjener prisen, og dernæst vil der blive lukket op for en afstemningsrunde, hvorefter Prisen vil blive uddelt til CIFF KIDS messen 9. august. Du kan nominere dine favoritshops, -mærker og andet lige her.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar