10 marts 2013

D's værelse

Nu har vi fået overtagelsesdato på huset derude i forstaden. 12. april, yeah! Åh, hvor jeg altså glæder mig! Og i takt med at flyttedatoen rykker tættere og tættere på, begynder tankerne om vores indretning også at fylde mere og mere. Jeg har jo nærmest ikke tid til at gå på arbejde.

Selvom D ikke rigtigt får gavn af sit værelse det første stykke tid, da han vil være nede i stuen hos os, kan jeg mærke, at indretningen af hans værelse kommer til at få en rimelig høj prioritet. Det skal gerne være et sted, han er tryg og glad ved at være i alene, der skal være stille og rart at være, og så skal det indbyde til leg og tumlerier.

Ferm Living er et af de mærker, som jeg synes gør det rigtig godt på børnefronten. Her er et lille udpluk af de ting, som gerne måtte være at finde på D's værelse.



Hvis I lige som mig er vilde med Ferm Livings fine ting, synes jeg, at I skulle smutte over til Julie, der har bloggen På anden til højre, hvor I kan finde et valgfrit sæt sengetøj fra netop Ferm. Der foregår lige her.

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker virkelig også Ferm Living! /Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Samme her :) Glæder mig til at se dig og Maria på søndag...

      Slet
    2. Ja, det bliver SÅ hyggeligt!

      Slet