25 juni 2013

Detaljer fra D's værelse









Jeg er langt fra tilfreds med - eller færdig med - D's værelse, men jeg synes alligevel, at jeg ville vise nogle detaljer fra hans værelse. For nu har vi nemlig fået husdyr :) D har fået disse wallstickers fra Illux i gave, og de er altså super skønne, synes jeg.

Noget af det, vi mangler (i min optik), er en fin og lidt drenget lampe, en tallerkenrække til at udstille hans bøger i og nogle skønne puder til hygge-/læsekrogen.

Hvordan har I indrettet jeres børneværelser?

4 kommentarer:

  1. Hvor er han bare sød! Og sikke et fint, lyst værelse han har :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar, Milana! Og tak er selv okay tilfreds med indretningen, men der mangler stadig lige nogle småting...

      Slet
  2. Det ser ud til at være et virkelig fint værelse - Jeg er vild med de mange farver og jeres nye husdyr!
    Og så er han da bare for sød!

    SvarSlet
    Svar
    1. De nye husdyr har i hvert fald sat noget farve på rummet :)
      Tak, søde Ida!

      Slet