27 juni 2013

Vamos a la playa (og et træls PS)

Vamos a la playa
Sommerkjole / Zara sandaler / By Malene Birger taske / Mono & Me armbånd, grøn og pink / Ray-Ban  solbriller  /Essie neglelak

Kom nuuuu, sommerferie!!

Hvor skal I hen i år? Vi holder "staycation" hjemme i haven og vil ellers bare tage på småture rundt i landet for at besøge familie og venner. 
Glæder mig til tre ugers frihed! (men der er desværre lige et par uger endnu)

Og det trælse PS: Jeg har opdateret dette indlæg med ny info om No.-serien fra Kähler

4 kommentarer:

  1. Først og fremmest, øv for dig. Det er så surt at falde for noget som s bliver trukket tilbage, men mon ikke de er værd at vente på?

    Vi skal på sommerhustur ca. 1 time fra vores hjem, men af en eller anden grund glæder jeg mig helt vildt og føler virkelig vi skal på ferie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er lidt surt, men som jeg også skrev i opdateringen, synes jeg, at det bare vidner om Kählers integritet, at de trækker noget tilbage, som de ikke er helt tilfredse med. Kommer bare på næste års ønskeliste :)

      Det må være det, at "komme af sted". Aj, jeg kan godt forstå, at du glæder dig!

      Slet
  2. Jeg bliver også hjemme i Danmark sommeren over, sådan er livet på SU, men det er nu heller ikke spor dumt. En uges tid i KBH og et par dage i Odense, og måske et smut i sommerhus ved Gudenåen, er vist planerne so far. Glæder mig allerede, gudskelov får jeg ferie imorgen :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder godt nok også hyggeligt. Så er vi vist to til at krydse fingre for, at Danmark viser sig fra sin bedste side :)

      Skønt! Eksamen? Så krydser jeg også fingre for dig i morgen!

      Slet