18 juni 2013

Frem fra gemmerne

Nu er der så småt begyndt at være tøj i str. 74, som er blevet for lille til lille D. Som sin mor er han en lille lort, der først nu begynder at komme i str. 9-12 mdr. - og han fylder vel at mærke 1 år om få uger. Og når en ny størrelse skal tages i brug, skal jeg i gemmerne efter det tøj, jeg har "købt fremad", der skal vaskes og skrives navn i, og det synes jeg altid er så hyggeligt.

Her er nogle af mine favoritter. Der er en god blanding af forskellige mærker, favoritter der købes til hver størrelse, gaver og arvegods - tror ikke, at D kommer til at gå i vuggestue i bar mås.




 Bodyer fra H&M og bukser fra name it

Strik fra forkids / Bukser fra name it / Body fra Småfolk / Joggingdrenge fra H&M


Body og heldragt fra Hollys / Heldragt fra Ej Sikke Lej

Er det bare mig, der kan gå og hygge mig med sådan noget? :)

Mangler du noget til dit barn, eller til dig selv (mor skal også forkæles en gang imellem!), så smid et lod i puljen i min giveaway om 300 kr. til smartkids.dk og styledelux.com.

4 kommentarer:

  1. Åh det synes jeg også:-)
    min søn bliver 5 år til september og det er helt skønt at begynde at finde frem og se det man har haft købt.
    På det her alderstrin holder tøjet 1-2 år, så man køber kun favoritter:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan jeg godt se. Men selvom D var i str. 56 i næsten et halvt år, var der stadig ting, som jeg ærgede mig over, at han ikke fik brugt mere.

      Slet
  2. Ja dem har jeg også stadigvæk, resten af hans babytøj er solgt, men favoritterne er der stadig og når vi tager det frem er det åhhhh, var han så ikke:-)
    Tog faktisk tøjet (Det nye) frem efter at have læst dit indlæg for at gøre status, åh der er mange fine ting og også nogle han selv har valgt, åh de bliver så store:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Aj, hvor hyggeligt med ting, din dreng selv har valgt! Det bliver sjovt, når D også får en mening om sit tøj :)

      Slet