11 juni 2013

Maxi styling

Jeg har købt mig en maxikjole. Noget jeg ikke havde drømt om, at jeg ville! For jeg er nemlig en lille lort på 1.64, så frygtede at jeg bare ville syne endnu kortere, men jeg synes faktisk, at det fungerer, og den er åh så behagelig. Så nu er jeg blevet lidt mere lun på konceptet og har fundet disse seks kjoler, som jeg lige kunne se mig selv i på terrassen med grillen sydende, boblerne boblende og lille D svansende rundt med rive og skovl.


(affilate links)

I samarbejde med styledelux.com og smartgirl.dk
Læs evt. min reklamepolitik her.

9 kommentarer:

  1. Maxikjoler er slet ikke så tosset, selvom man er lidt lav i det.
    Jeg er jo heller ikke så høj, men købte faktisk den, du viser her fra Minimum i sidste uge og er ret glad for den. Størrelserne er ret store, så jeg købte den en størrelse mindre, end jeg plejer. Og nåja, så skulle den lige lægges otte cm op.
    Hvilken en har du købt?
    Knus Luna

    SvarSlet
    Svar
    1. Aj, den er virkelig også fin! Købte en helt plain grå/blå fra Vila til lige at teste konceptet med, men fordi den var helt plain, tog jeg et bælte i taljen.
      Glæder mig til vi ses <3

      Slet
  2. Jeg købte også et par stykker for ca. 2 år siden. Jeg brugte dem før jeg var gravid, men kunne også bruge dem under graviditeten. Har en der minder om den på det første billede fra Sisters Point og en der minder om den på det tredje billede fra HM. Jeg er super glade for mine, så tror også sagtens du kan købe en mere :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en god idé at bruge dem under graviditet, men det venter jeg lidt med :) Det kan du tro, jeg også vil...

      Slet
  3. Jeg er altså også blevet ret vild med maxi'er .... ahhh comfort ;) /Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Næsten lige som at have nattøj på, men samtidig er man bare totalt fasjon ;)

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Hmm, så troede man lige man skulle med på maxi-bølgen, men det skulle man slet ikke alligevel. I hvertfald ikke hvis man så det blik jeg fik af Kenneth, da jeg stod i en flot kjole fra mbym. Så jeg stod pænt af toget allerede inden det havde forlat perronen. Øv bøv

    SvarSlet
    Svar
    1. Argh men altså, Kenneth! Tror du ser skøn ud i maxikjole, Charlotte. Må også være fantastisk barselstøj!

      Slet